sestdiena, 2010. gada 10. jūlijs

Mājupceļš :)

13. diena Burtrask - Umea ar autobusu

Braucu uz Umea ar autobusu, otrajā stāvā. Vaaau un es pa šito ceļu ar riteni minos! Ellīgi šaurs un līkumains :)

Moška jālaiž uz Stoholmu ar busu vai vilcienu. 20:30 autobuss, uz rīta pusi būtu tur.

Es hujeju kādi te tipi. Nupat ar riteni atstumās džeks uz gadiem 50, svārkos, blūzē, ar banti matos, nošļukušām zeķēm un uzkrāsotām lūpām.

Braucot Burtrask - Umea ar autobusu Miķelis secināja, ka ceļš tik garlaicīgs, ka apvemties varot. Vieni vienīgi meži un viegli pakalniņi.
Tātad - aktuālais plāns tikt šovakar 20:36 autobusā uz Stoholmu. Ja varēs biļeti nopirkt autobusā. Stoholmā tas ienāktu rīt no rīta. 17:00 prāmis Romantica uz Rīgu. Rīgā būtu pirmdien no rīta 11:00. :)

IESPRŪDIENS UMEA

Autobuss riteni neņēma. Tāds autobuss, kas ņem riteni, esot citos laikos, nav gan skaidrs kādos. Tā ka Miķelis šovakar kempingā. Ļoti priecīgs, jo kempingā ir internets! :) Pēctam ļoti dusmīgs, jo par internetu izrādās jāmaksā kaut kādā čakarīgā veidā, jo ir kaut kādas abonomentu kartes vajadzīgas utt :D tā kā negribējās iedziļināties, iztika bez neta.
Vēl arī ļoti dusmīgs, ka stulbajā sieru pilsētā (Burtrask, tur esot bijis siera muzejs) informācijas centrā tante pateikusi nepareizus autobusu laikus. Vobšem viss slikti.

Nu, ja autobusi un vilcieni riteni neņem, atliek vēl cerības uz Umea lidostu :D ja nē - nāksies vien viņam mīties vēl tos 800 km kādu nedēļu :O

14. diena, vēl ar vien Umea

Šorīt spīd saulīte, cilvēku nav, Miķelim Umea patīk jau daudz labāk.
Aprunājies ar kaut ko kempingā un uzzinājis, ka no Sundsvall esot ceļš gar jūru un esot ļoti skaisti. Tā kā ir novērots, ka visi citi autobusi, ko viņš ir redzējis bija piemēroti riteņu ņemšanai, tikai šitas brīnums Umea-Stoholma nē, ir doma braukt ar autobusu uz Sundsvall un no Sundsvall vēl pabraukt ar riteni gar jūru.
Bet tas tā, pagaidām Miķelis sēž McDonald's, ieturās, un gaida plkst. 11:00, kad viss vērsies vaļā, tajā skaitā autoosta.

oho - jaunākā ziņa - pēc 1/2 h Miķels laiž uz Stoholmu! Tātad otrdien no rīta gaidam Rīgā :)

:D :D :D - nekur nebraucu, šis auto ar neņem riteņus. To zināja tikai šoferis. Tagad jādabū nauda atpakaļ. Jauki.

Nu tad rīt uz Sundsvall :). Sāka te visi skraidelēt tā kā traki, bet saprata, ka neko nesaprot. Tagad mēģina man atdot naudu.
Ooo, atdeva skaidrā naudā, iedeva parakstīties un no kases pagrāba. Negaidīti.

Rīt 11:20 uz Sundvall točna varēšot riteni ielikt :D

Es jau sāku domāt par riteņa atstāšanu, visa šitā čakarēšanās man izmaksās dārgāk nekā velo :) Vilciens velo neņem un hui viņu zin, kas ar busu aiz Sundsvall.

Nu tā, tiku pie neta tur info punktā, paskatījos kontu un mob rēķinu un palika labāk :). Šodien gan kempingā jāskatās futenis.

Uz jautājumu vai aliņš ir futeņa izbaudīšanai atbilde seko:
Domāju, ka svētdienās alko bode ir ciet un švakais alus ir vējā izmesta nauda. Alus kempinga barčikā 4.50 ls. Tādi nelieši sen nav redzēti.

vēlāk - oi, oi, oi, izskatās, ka nāk negaiss - eju ievākt tualetes papīra krājumus :) (redaktora komentārs - Horvātijā, kad lija mums teltī veidojās upe, kas tika glābta ar kempinga wc nočieptiem wc papīra ruļļiem :) )