ceturtdiena, 2007. gada 8. februāris

Viss pēc plāna!

Ienākušās sūdzības, ka šite jau divas dienas nav nekādu jaunumu par mūsu tīģeriem. Bet uzmetot aci uz rezultātiem izskatās, ka viss ir normas robežās un ilgtermiņā mūsējie noteikti uzvarētu ;). Ok, es īstenībā nezin, vai viss norit pēc plāna, bet labā miera labad es izvēlējos tādu virsrakstu.

Jautājums: kāpēc pēdējo posmu Adventure dalībnieki ir veikuši ~3h, bet Expedition skrējēji 2x ilgākā laikā?
Atbilde: Adventure ieskaitē tā distance ir īsāka nekā Expedition variantā. Tieši cik tā ir gara, to gan es nekur nevaru atrast.

Ieskatoties rezultātu tabulā, izskatās, ka Zani nu jau vairs nekas neapturēs un abiem Adventure runneriem - Baibai un Līgai arī viss ir kārtībā. Vēl tikai palicis tāds nieks kā ~55km divās dienās ;).

Piedodiet, ka es šodien esmu tik pozitīvs.

8 komentāri:

kitija teica...

Re kā es!!!!
Atradu vienā preses relīzē, ka Expedition Run ir 230-km course un Adventure Run ir 115-km course. Vēl esot trešā kategorija- Guest Adventure Tours (izklausās vairāk pēc izklaides- six-day, packaged adventure tours such as hiking, rafting, horseback riding, and more).
Šitādas kategorijas esot pirmo reizi, pirms tam esot bijusi tikai
Expedition Run kategorija. :)

valda teica...

Taa nosalu, laukaa ziema! Jaameklee duurainji. Bet planeetas otraa pusee LATVIESHIEM KARSTI !!!
Pavisam citaadi Kostariku iepaziist celjotaaji
http://www.baltatour.lv/lat/journeys/exotica/kat15/175

valda teica...

Kas notiek ar tabulu!? Vispirms pazuda treshaa skreejiena kvadraati, tagad tur paraadiijaas ceturtaa skreejiena? Nepabeigtaa. Izskreeja jau 7os?
Vai tie skreejeeji skrien tik aatri, ka tie voluntieri nespeej pierakstiit visu? Ha, ha.

valda teica...

vai kaadam ir zinjas? vai izlasiijis kaut kur kaut ko?

kitija teica...

Jeeee, jeeee, jeeeee!!!!! Pēc tabulām Tīģeri visi ir finišējuši!!! Plīstam aiz lepnuma, ka Jūs pazīstam!!!! :))))
Ehhh... http://www.thecoastalchallenge.com/gallery/gallery.htm spītīgi neliek jaunās bildītes, bet tā gribās ielūkoties jūsu varoņu acīs!!!!

valda teica...

Bet sanjeemu atklaatni no Amsterdamas - shodien! Kaa vinjas tagad gulj!!! Peec varonjdarba! No riita pirmais man ar plikaam peedaam pie datora!!!! Vai nav jaunumi...

kitija teica...

khe... khe... kas notiek? Jūtu spēcīgu informācijas trūkumu!!!!

mikka teica...

Smuki daudz komenti, jauki izskataas. Bet man nav nekas iipashs ko uzrakstiit... vieniigi, ka viss ir ok ;).